admin Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;) Admin så man kan ta t.ex. 4 stycken byt titel. Ja, det stämmer. Du kan välja 4 st föremål totalt som finns i Affären. De kan vara olika eller samma eller en kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Okej tack då förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;) Admin så man kan ta t.ex. 4 stycken byt titel. Borde man inte kunna köpa förlängningar till sitt gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Genom att vinna denna tävling, blir man ju nästan rik :D Synd bara att jag är så inaktiv.. :( Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;) Admin så man kan ta t.ex. 4 stycken byt titel. Alltså så kan man ta 4 st varningskort å spara dom ifall man skulle få varningar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 0017: Du kan välja 4 st föremål totalt som finns i Affären. De kan vara olika eller samma eller en kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 men om den som vinner inte är online förräns den2:a mars är han vinnare i alla fall då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 men om den som vinner inte är online förräns den2:a mars är han vinnare i alla fall då? Sorry, men vad menar du?Det är väll klart att han är vinnaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag tycker att du kunde "sprida ut" priserna lite mer så istället för att ha ett jättestort pris dela upp det så det finns t.ex. en etta, en tvåa och en trea, möjligtvis fler. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Mycket bra det ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Kul! detta ska jag vara med på... har just varit inne och skrivit lite och bidragit med aktivitet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 är tävlingen fram till den 2:a mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Nej 1:a mars senast 23:59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.