Hoppa till innehåll

Invandring

Denkan

Rekommendera inlägg

Gäst GlassApan

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

Anledningen till att dom är våldsamma och kanske lite respektlösa är nog därför att när dom kommer till Sverige får dom ingen identitet. Dom slängs in på ett invandrarhem som är skabbigt och det enda sättet att tjäna pengar på är att torka bajs från skolväggarna för 5000kr i månaden. Ungdomarna är respektlösa för att som ni alla vet klär dom sig och lyssnar på hip hop då hip hopare och hip hop i sig står för just "Respekt". Dom vill ha respekt och uppmärksamhet som vanliga medborgare därför tar dom en stil och använder den som identitet. Tyvärr är just den identiteten dom har valt inte särskilt bra.

Det är absolut Ingen anledning till att förstöra för samhället. De ska ändå respektera det de får, passar det inte så kan de ju åka tillbaka. Vill de har respekt måste de först visa respekt mot andra.

Där håller jag me dig till 100%
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När någon Svensk gör brott tas det alltid fram: alkoholpåverkad, psykisktstörd.

Men när en utlänning gör brott så tas allting fram om dess bakrund och vart den kommer ifrån.

ja, när gud ( eller vem som nu skapade oss ) skapade mänskligheten gav han oss hudfärger för att hålla koll på bra och dåligt folk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men när en utlänning gör brott så tas allting fram om dess bakrund och vart den kommer ifrån.

ja, när gud ( eller vem som nu skapade oss ) skapade mänskligheten gav han oss hudfärger för att hålla koll på bra och dåligt folk.

LOL, antar att du inte var seriös där men så att du vet: Hudfärgen beror på hur mycket pigment man har i huden, ju mer pigment desto mörkare hy. Och snälla svara på den här frågan:

Varför blir man en dåligare person av att ha mörk hy?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Ja, europeerna (och ättlingar till europeer i Nordamerika) är verkligen dåliga av sig. Vi skor oss på andras misär, ruinerar klimatet och uppfinner allt värre vapen. Den ljusa hudfärgen är mycket användbar när man skall identifiera en riktig bov. (Om ngn inte förstått, var jag sarkastisk, jag har själv ljus hudfärg)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas verkligen för din egen skull att du inte var seriös där.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du helt ute och cyklar eller? Vad f*n dilar du om, du är f*n inte frisk!

Sen så har ljushyade varit värst genom tiderna, så du ska inte kalla mörkhyade för dåligt folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du helt ute och cyklar eller? Vad f*n dilar du om, du är f*n inte frisk!

Sen så har ljushyade varit värst genom tiderna, så du ska inte kalla mörkhyade för dåligt folk.

Det finns dåliga mörkhyade och bra mörkhyade, dåliga ljushyade, och bra ljushyade, så simpelt är det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst sluta larva dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst sluta larva dig.

jag skojade inte, det är min åsikt. jag sa bara det ingen annan vågat säga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är min åsikt, iallafall i Jönköping och kanske hela Sverige inte vet jag.

I JKPG så behandlas Invandrare väll. De får jobb, hus, de har till och med flera egna kyrkor.

Ifall det skulle vara Bekymmer här i Sverige, och inte i T.ex. Irak, och vi flyttade dit.

Då skulle nog inget av det ovanskrivande stämma!

Det är vad jag tycker(!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...