Hoppa till innehåll

Invandring

Denkan

Rekommendera inlägg

• Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dra åt h*lvete j*vla 2 åring!! säger jag bara, needforspeed-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..

Dra åt h*lvete j*vla svenne!! säger jag bara, Khazar-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..

Redigerat av sert219
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dra åt h*lvete j*vla 2 åring!! säger jag bara, needforspeed-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..

Dra åt h*lvete j*vla svenne!! säger jag bara, Khazar-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..

Vi vill inte ha dig här om du inte kan hålla dig till ämnet och förolämpa nån, upprepa inte någon annans misstag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond?

Vem har sagt att de svarta är onda?

Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond?

Hon kanske var ironisk?

Ja, jag var ironisk. Det var ett ena j*vla skitargument, det är allt jag kan säga. Och han om jag får be.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon kanske var ironisk?

Ja, jag var ironisk. Det var ett ena j*vla skitargument, det är allt jag kan säga. Och han om jag får be.

Försök läsa Khazars posts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju om ni blivit onda?

Det var en massa babbael här nu.. -_-'

Och åker man ner till afrika så blir man "mörk" man får en brunare nyans på sig om man stannat där en längre tid., en nyans som är likadan som när man solar.

Man blir inte svart som befolkningen där nere är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

om man säger så här offtas dom som misshandlar, rånar med mer brukar vara invandrare lr kommer från typ turkiet det är ganska jobbigt

Det påståendet grundar du på att...? Du har ingen källa, inget argument, bara ett helt korkat påstående. Först och främst skulle jag vilja se en källa på att invandrare ofta begår brott som rån och misshandel. "lr kommer från typ turkiet", du låter ju rasistisk. Hoppas verkligen att du inte menar så egentligen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag stödjer det, men rent statistiskt så är det mer invandrare som sitter i fängelse än etniska svenskar om man kollar mot totala antalet etniska svenskar och invandrare..

har dock ingen källa på var jag läst/hört så jag kan inte försvara eller argumentera mot detta..

Men strunt i det, det som är lite oroande är att vi tar emot runt 100000 om året, när vi redan har hög arbetslöshet? När vi redan ger miljoner i bidrag? medans andra europeiska länder inte tar emot några?

Invandringen till Sverige slog rekord år 2006 då Sverige tog emot 96 000 personer, det var då den största invandringen sedan man började föra statistik på 1800-talet. Detta rekord överskreds 2007 då Sverige tog emot 99 485 personer.

men i dagens samhälle får man ju inte ens vara realistisk, jag får inte påpeka att vi knappast har jobb och boplatser eller pengar till extra 100000 om året, när även unga ska ha jobb och boplats, däribland jag själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag stödjer det, men rent statistiskt så är det mer invandrare som sitter i fängelse än etniska svenskar om man kollar mot totala antalet etniska svenskar och invandrare..

har dock ingen källa på var jag läst/hört så jag kan inte försvara eller argumentera mot detta..

Men strunt i det, det som är lite oroande är att vi tar emot runt 100000 om året, när vi redan har hög arbetslöshet? När vi redan ger miljoner i bidrag? medans andra europeiska länder inte tar emot några?

Invandringen till Sverige slog rekord år 2006 då Sverige tog emot 96 000 personer, det var då den största invandringen sedan man började föra statistik på 1800-talet. Detta rekord överskreds 2007 då Sverige tog emot 99 485 personer.

men i dagens samhälle får man ju inte ens vara realistisk, jag får inte påpeka att vi knappast har jobb och boplatser eller pengar till extra 100000 om året, när även unga ska ha jobb och boplats, däribland jag själv.

Som vi tvingas ta emot eftersom andra européiska länder (som Grekland) dränker sina invandrare istället...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I statistik så är det mest finländare som vandrat in i landet.

Sen betyder det inte att vi är bättre än andra länder om vi dränker invandrare och gör det svårt för dem.

Sverige har faktist fått en bra bild av omvärlden på hur vi sköter systemet, och hur långt fram vi har

kommit. Det handlar om utvecklingen i vårt land.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...