Gäst EDOBEM Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond?Hon kanske var ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Dra åt h*lvete j*vla 2 åring!! säger jag bara, needforspeed-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..Dra åt h*lvete j*vla svenne!! säger jag bara, Khazar-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än.. Redigerat 1 Mars 2008 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Dra åt h*lvete j*vla 2 åring!! säger jag bara, needforspeed-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än..Dra åt h*lvete j*vla svenne!! säger jag bara, Khazar-,- man får vara hur mycket rasse man vill, ingen kan stoppa än.. Vi vill inte ha dig här om du inte kan hålla dig till ämnet och förolämpa nån, upprepa inte någon annans misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond? Vem har sagt att de svarta är onda? Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond?Hon kanske var ironisk? Ja, jag var ironisk. Det var ett ena j*vla skitargument, det är allt jag kan säga. Och han om jag får be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju att du blivit ond? Hon kanske var ironisk? Ja, jag var ironisk. Det var ett ena j*vla skitargument, det är allt jag kan säga. Och han om jag får be. Försök läsa Khazars posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Låter ju väldigt logiskt Khazar och TheWho, åk ner till afrika i några år, bli mörk av solen så vet vi ju om ni blivit onda?Det var en massa babbael här nu.. -_-' Och åker man ner till afrika så blir man "mörk" man får en brunare nyans på sig om man stannat där en längre tid., en nyans som är likadan som när man solar. Man blir inte svart som befolkningen där nere är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 om man säger så här offtas dom som misshandlar, rånar med mer brukar vara invandrare lr kommer från typ turkiet det är ganska jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Och det tror du därför att.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 om man säger så här offtas dom som misshandlar, rånar med mer brukar vara invandrare lr kommer från typ turkiet det är ganska jobbigtDet påståendet grundar du på att...? Du har ingen källa, inget argument, bara ett helt korkat påstående. Först och främst skulle jag vilja se en källa på att invandrare ofta begår brott som rån och misshandel. "lr kommer från typ turkiet", du låter ju rasistisk. Hoppas verkligen att du inte menar så egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Inte för att jag stödjer det, men rent statistiskt så är det mer invandrare som sitter i fängelse än etniska svenskar om man kollar mot totala antalet etniska svenskar och invandrare.. har dock ingen källa på var jag läst/hört så jag kan inte försvara eller argumentera mot detta.. Men strunt i det, det som är lite oroande är att vi tar emot runt 100000 om året, när vi redan har hög arbetslöshet? När vi redan ger miljoner i bidrag? medans andra europeiska länder inte tar emot några? Invandringen till Sverige slog rekord år 2006 då Sverige tog emot 96 000 personer, det var då den största invandringen sedan man började föra statistik på 1800-talet. Detta rekord överskreds 2007 då Sverige tog emot 99 485 personer. men i dagens samhälle får man ju inte ens vara realistisk, jag får inte påpeka att vi knappast har jobb och boplatser eller pengar till extra 100000 om året, när även unga ska ha jobb och boplats, däribland jag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Inte för att jag stödjer det, men rent statistiskt så är det mer invandrare som sitter i fängelse än etniska svenskar om man kollar mot totala antalet etniska svenskar och invandrare.. har dock ingen källa på var jag läst/hört så jag kan inte försvara eller argumentera mot detta.. Men strunt i det, det som är lite oroande är att vi tar emot runt 100000 om året, när vi redan har hög arbetslöshet? När vi redan ger miljoner i bidrag? medans andra europeiska länder inte tar emot några? Invandringen till Sverige slog rekord år 2006 då Sverige tog emot 96 000 personer, det var då den största invandringen sedan man började föra statistik på 1800-talet. Detta rekord överskreds 2007 då Sverige tog emot 99 485 personer. men i dagens samhälle får man ju inte ens vara realistisk, jag får inte påpeka att vi knappast har jobb och boplatser eller pengar till extra 100000 om året, när även unga ska ha jobb och boplats, däribland jag själv. Som vi tvingas ta emot eftersom andra européiska länder (som Grekland) dränker sina invandrare istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 I statistik så är det mest finländare som vandrat in i landet. Sen betyder det inte att vi är bättre än andra länder om vi dränker invandrare och gör det svårt för dem. Sverige har faktist fått en bra bild av omvärlden på hur vi sköter systemet, och hur långt fram vi har kommit. Det handlar om utvecklingen i vårt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.