Proccito Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Den här -är din pappa tjuv? -nä/ja -för det värkar som att han har tagit alla himlens stjärnor och satt in i dina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Vill du känna på min joystick? Är det nåt som brinner, eller är det bara du som är så het? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Alla raggningsrepliker är patetiska och borde utrotas från denna jord. Finns inget mer förlöjligande än en kille som säger nån kletig raggningsreplik..Det var tufft på 70-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Tjenare kexet står du här och smular HAHA FYFAN va skön den var :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ska vi gå hem till mig och blanda Oboy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zbxfdngcmb Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 kan du flytta dig nån meter min glass smälter :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Den var bra! Kan tyvär inga repliker, eller alla finns redan i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 "How you doin'?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 "Tjena, jag heter X och tycker du är så tjusig. Skulle uppskatta att gå vidare och ta ett glas med dig. Vad sägs?" Sen får du vara beredd att många som du gillar inte gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 "How you doin'?" Joey Tribbiani!;D Fett schön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Hej, jag har stånd och det är ditt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Vet inte om nån har tagit den här men, "Vill du komma hem till mig och kolla på mina kaninungar?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.