Clean Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 På H&M och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 JC, Pondus, Jack & Jones, Stadium, "en affär in town" typ där :P Kan hända att jag köper nått på något annat ställe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 JC & stadium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Mest HM. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Gillar inte köpa kläer, men det betyder självklart inte att jag går runt naken. ;) Brukar handla på Inter Sport, Stadium mm. Ser jag t.ex fina jeans som är typ hängiga, då köper jag de med, bryr mig inte så mycket om affären då. Redigerat 29 Januari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 stadium och jc.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jc kanske.. vet faktiskt inte :P vad gör era mammor om dagarna? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jc , H&M , Stadium , Intersport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 MQ & JC <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jag blandar faktist. Seconde hand, H&M och svindyra märken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 hiphopville.com lr brooklyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.