Molle_96 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 JC,Stadium och andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Dressman ;] the best a man can get yEAH!! and sportshops =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Var som helst bara det är billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det blir mest JC, Stadium och NK. Ibland kikar jag in i WE butikerna i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 JC och Stadium.Blir intvingad på H&M för att köpa en skjorta öh en gång var 10:e år eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 köpter tröjor här: http://polyshop.se/kopimi/ och resten av mina kläder bara spawnas i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Stadium och andra sportaffärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Eftersom de kläd affärer jag gillar inte existerar i min hemstad + att kläderna är för dyra för min ekonomi så handlar jag lite här och där. Allt beror på om jag kan skrapa fram ngt som kan i alla fall duga som plagg att ha på sig. Oftast blir det på: H&M Åhlens Lindex få tillfällen Gina Tricot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Inte en aning, jag handlar inte mina kläder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Nu köper jag kläder på JC oxh team Sportia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvilDeb Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 lite överallt......typ JC,H&M,Cubus......... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 (redigerat) Små 10 årningar handlar jens för 1000kr ? aja, handlar oftast på H&M och typ Dressman. Selene F19 låter lite mer övertygande.;) Redigerat 17 Juli 2007 av Cinze88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.