Zantera Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jo, det är såhär att för 3-4 år sedan kärade jag ner mig i en tjej i min klass. Vi har lärt känna varandra genom åren och vi har blivit bra kompisar. Men jag känner verkligen att det inte räcker. Varje gång hon ler eller ger mig en blick så liksom bara smälter jag... Jag älskar både hennes personlighet och hennes utseende. Jag älskar liksom allt med henne. Men det känns ändå som vi är från 2 olika världar. Hon är tjejen alla pratar om, jag är den rolige killen. Jag vet liksom inte vad jag ska göra... Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Läs boken Spelet av Niel Strauss. Där står det hur man fixar brudar. Lycka till. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Först ska man bli kompis med hon sedan händer resten automatiskt ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Först ska man bli kompis med hon sedan händer resten automatiskt ;: Klart ^^ :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 som kalphiteQ sa. bli kompis me henne, var snäll, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 som kalphiteQ sa. bli kompis me henne, var snäll, osv Läs den boldade textraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 ta mod och fråga! då blir dewt en kyss och lite :visslar: eller fråga på telefonen om du är feg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jo, det är såhär att för 3-4 år sedan kärade jag ner mig i en tjej i min klass. Vi har lärt känna varandra genom åren och vi har blivit bra kompisar. Men jag känner verkligen att det inte räcker. Varje gång hon ler eller ger mig en blick så liksom bara smälter jag... Jag älskar både hennes personlighet och hennes utseende. Jag älskar liksom allt med henne. Men det känns ändå som vi är från 2 olika världar. Hon är tjejen alla pratar om, jag är den rolige killen. Jag vet liksom inte vad jag ska göra... Snälla hjälp mig! Hah, har nästan precis samma problem...Fast hon vet att jag gillar henne men jag vet inte om hon gillar mig. Eller on gör det men jag vet inte om hon gillar mig som klasskamrat eller nåt annat. Det är mitt problem men ja. Var snäll. Det brukar nog funka. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Det är inte det att jag inte vågar fråga, det är nog så att man är rädd för att sabba allt eller bli utskrattad... Jag vill ju ta ett steg framåt och inte bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Kan ju alltid skämta om det och råka komma in på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Kan ju alltid skämta om det och råka komma in på det. Jag har typ gjort det några gånger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Vad har hänt när du gör detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.