Hoppa till innehåll

Allvarligt Kärleks Problem


Rekommendera inlägg

om hon nu är din kompis så tror jag inte att hon berättar det så du får skämmas dock kommer det nog kännas lite lustigt mellan er om känslorna inte är besvarade, om du nu berättar dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tour

aa usch såna här kärleks bekymmer är ju sjukt jobbiga. Jo men ja iaf passa på nu lagom tills ni slutar skolan för du går i nian? utgår från att du gör det. Om nu inte känslorna är besvarade och ni väljer olika gymnasie utbildningar så kommer det inte kännas lika lustigt varje gång ni träffas eftersom ni troligtvis träffas mindre då, om du nu orkar vänta så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

När jag snackade med henne iförrgår så gick det upp en sak för mig...

Detta är inget problem.

Hon vet att jag gillar henne, men jag tror inte hon vet hur mycket jag gillar henne.

Eftersom hon bad om hjälp inför ett prov, så sa hon exakt "Det skulle betyda mycket för mig, jag skulle verkligen uppskatta det......... (och efter vad som kändes som en evighet)... vän" snacka om att bli knäckt... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många bra tips har kommit, men brev eller dikt är nog inte så jättebra...

 

Säg att du gillar henne, eller ge henne komplimanger.

 

Det finns en i vår klass som är typ "The funny guy". Det är många som är kär i honom, men den han är kär i är inte det. Försök att vara lite mindre rolig, och ägna mer tid åt att vara snäll och så (inte för att jag inte tror att du är snäll, men ibland betraktas bara "funny guys" som rolgia, men inte särskilt snälla).

 

Om hon har en kille ska du vänta, hon lär dumpa honom förr eller senare. Fast du behöver inte vänta tills hon dumpar honom, om det tar för lång tid. Vet hon hur mycket du gillar henne, så kanske hon dumpar honom för att hon har börjat gilla dig mer än honom.

 

Och även om du blir dissad, så är det ingen fara. Är ni vänner springer hon inte runt och sprider det. Så du behöver inte vara orolig, varelse hon dissar dig eller ej, så kommer det kännas skönt efteråt. Det är bättre att älska och förlora, än att aldrig ha älskat alls. Ni kommer vara vänner, vad hon än väljer.

 

Jag tror att hon gillar dig, men att hon inte har vågat visa det än. Försök, och ge inte upp! Det går tillslut!

 

En annan sak är att du måste vara dig själv! Försöker du vara någon annan finns det risk att hon inte gillar dig längre, eller att hon gillar dig, men sen märker att du har försökt vara någon annan. Då blir det INTE roligt längre, och då kommer hon antagligen dumpa dig som vän också.

 

Lycka till, hoppas du får henne snart!

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har problem hjälp mig PLZ!

 

jag har träffat en tjej och hon e skitsnygg och så! Vi var på fest och vi båda var lite småfulla vi kom hem och hade lite kompisar och så de gick ner när vi lade oss i sängen och  myste! började smeka könen och så ni vet riktigt intimt! dagen efter vet jag inte hur det ska gå i skolan lr om jag har kännslor för henne! jag vill ha henne men vet inte om jag vågar vad  ska jag göra HJÄLP!

 

Ja du... väldigt intressant och så...

Men vad har det i min tråd att göra? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har problem hjälp mig PLZ!

 

jag har träffat en tjej och hon e skitsnygg och så! Vi var på fest och vi båda var lite småfulla vi kom hem och hade lite kompisar och så de gick ner när vi lade oss i sängen och  myste! började smeka könen och så ni vet riktigt intimt! dagen efter vet jag inte hur det ska gå i skolan lr om jag har kännslor för henne! jag vill ha henne men vet inte om jag vågar vad  ska jag göra HJÄLP!

 

lottot din noob starta en egen tråd....skulle gärna vilja hjälpa dig men inte på en annans tråd!!

Ja till skaparen av tråden:

du måste bara prata med henne om det....annars kommer du ångra dig fett mkt.

så ta dig samman och prata om det..det värsta som kan hända är att hon inte gillar dig men vänskap är oxå ngt väldigt fint. Det räcker ofta bara man får känna gemenskap och värme!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...