Gäst Mega93 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) Jo... Jag är väl något av enm funnyguy själv men om man kan begränsa sig så går det ganska bra. Redigerat 7 Februari 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Vill bara inte få dissen bara... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Ingen vill det såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Det är bara det att hon är liksom tjejen som alla umgås med, och chansen att hon skulle välja mig känns så liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Fråga vem hon gillar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Ja men man får ju fråga lite diskret isåfall. Man brukar ju inte bara gå fram och säga "Hej vem gillar du?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 sånt e bra om du säger via MSN för då kan du inte säga fel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med osv så jag vet ungefär hur det är (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget. Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med osv så jag vet ungefär hur det är (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget. Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det. Får nog bli det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 du märker nog ganska snart om hon nappar eller inte. Lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 du märker nog ganska snart om hon nappar eller inte. Lycka till :) Tack, det lär jag behöva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Man alltid fråga så här .. "Gillar du meei?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.