Hoppa till innehåll

Allvarligt Kärleks Problem


Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med osv så jag vet ungefär hur det är (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget.

 

 

Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med  osv så jag vet ungefär hur det är  (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget.

 

 

Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det.

 

Får nog bli det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...