leet Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag har varit i Sverige , Turkiet och mellan landat i Österrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 I Sverige, Norge (3ggr) finland (massor av gånger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 sverige,danmark,usa,thailand,grekland,dubai och spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) jag har varit i Turkiet Finland och Danmark jag har varit där så många gånger så jag inte kommer ihåg hur måga gånger jag har varit där. jag ska kanske åka till österike i sommar Redigerat 28 Februari 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Sverige, Danmark och ska kanske åka till Tyskland... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, grekland, polen, holland (nederländerna), det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Sverige,Estland (två ggr) Schwiez och Egypten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag var i Zimbabwe när jag var 2-3 år, som tur är minns jag inte spindlarna. Jag har också varit i Danmark, England och Portugal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 få se nu.....sverige.....danmark....sen ska ja åka till italien i sommar med mitt handbolls lag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Japan, Korea, Kina, Thailand, Kanada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.