Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 omg were loosing him, give me 150! Clear! no response! Again! Give me 300! Clear! Dont leave us. Give me 500! Clear! Hi is back. Jag fick en hjärtattack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Usch, dra inte upp den här h*lvetestråden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Hatar screamers >_>;; Hade hög volym plus att jag satt i köket...och alla typ hörde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 j*vla fuck till de som postar screamers.Vissa är jävligt känsliga mot det.Dock så är man ju van... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Smart att bumpa tråden vilket kanske lurar mer på att kolla in linken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Screamer-varning! :angry: Tur att jag inte hade hög volym :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 när jag skulle kolla igenom allt så stänge jag av ljudet för jag visste om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Smart att bumpa tråden vilket kanske lurar mer på att kolla in linken.Tänkte samma sak :lol: förlåt om jag postade detta för ett år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 f*n jag slog skallen i en hylla å min brorsa smög in sen när han var när aså tjof screamer han pissa på sen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Haha, skrämde min lillasyster med den här, hon börja grina och sprang till sitt rum. Jag vet, jag är ond. :D Hon kommer få mardrömmar i 30 år nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.