Prisma Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 hej jag undrar vad det snabbaste/bästa/enklaste sättet att skaffa pengar i GTA VC är?
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 hej jag undrar vad det snabbaste/bästa/enklaste sättet att skaffa pengar i GTA VC är? Taxi skulle jag nog säga. Men buss skulle ju gå också. Finns hur många sätt som helst.
ShitBreakSean Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 För att tjäna stora pengar snabbt ska du få tag på en pansarvagn och köra vigilante uppddraget, när man kommer upp till de höga levlarna så får man mycket pengar...
Prisma Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2007 var hittar man en pansarvagn då?
ShitBreakSean Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) Först måste du ha full wanted level, sex stjärnor eller vad nu är, och när pansarvagnarna dyker upp ska du sno en sån och åka till ett garage och spara... Redigerat 10 Juni 2007 av ShitBreakSean
oddy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Annars är det bra att köra dirt ring,hot ring och bloodring kan man fp mycket pengar på om man klarar det.
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Skrivet 9 Februari 2007 Först måste du ha full wanted level, sex stjärnor eller vad nu är, och när pansarvagnarna dyker upp ska du snå en sån och åka till ett garage och spara... Skaff sjärnorna nära en top fun bil. om du hoppar in och startar ett upp drag försvinner alla sjärnor
Plankan Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Skrivet 13 Maj 2007 var hittar man en pansarvagn då? Skriv bara PANZER så rammlar en pansarvag nånstansbreviddig. :gitarr:
Rekommendera inlägg