Nami Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag undrar om ni har någon slags val varje fredag i skolan, eller någon annan dag. Vi har det, och då får man välja lektioner som lärarna har valt ut som man sen får ha varje fredag i ca 6 veckor ^^ Det är jättekul :P Jag har Webbtidning, Lekar ( :lol: ), Bild - Lera (Dubbelpass) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Nej det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Nej, vi har olika inriktningar. Matte/NO, praktiskt/estetiskt & språk. En gång i veckan har vi något som kallas för profiltid. Då har vi något utav ämnena beroende på vad vi har valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vi har "Elevens val" på torsdagar, men man väljer ämne för hela terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 vi har också Elevens val, fast annars är det nog inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 jag har Elevens val på Onsdagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har två fördjupningspass i veckan, de är 40 minuter långa och de är på tisdagen. Då kan man jobba med läxor och arbeten, vilket ämne får man välja själv. På fredagar har jag PE-val, det är fyra olika pe-val perioder per år. På Pe-valet kan man bland annat ha slöjd, idrott, bild och data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 jag har Elevens val på Onsdagar samma här fast på måndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vi har "Elevens val" på torsdagar, men man väljer ämne för hela terminen. Ja me ^^ B) men WTF?Fredagsval? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Nej, tyvär, det har vi inte. Det är ju så att man går i högstadiet, då är det ju flera klasser som har samma lektion som en själv, vi är ju blandade klasser på lektionerna. Så det skulle bli så komplicerat. Annars, så är det omöjligt att ha så i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Elevens val på onsdagar-som WASD. Just nu är det skoltidning som gäller. Webbtidning då då.Rotorbladet heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Elevensval på onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.