KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Elevens val har vi.... Har idrott men när jag ska börja i 7an så ska jag få Data/It eller media ELLER praktisk teknik som jag har valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Nepp vi hade..Nu på fredag har vi svenska,matte,träslöjd och sen slutar vi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag har elevens val fast det är 3 veckor per år istället för en gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Vi har elevens val typ 1 gång i veckan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Vi har Elevens val på torsdagar vi har olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Har Elevens val fast ska typ få bestämma nästa termin. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vi har typ nåt liknande som vi kallar för Elevens Val. Då får man välja nått av följande ämnen: Blandad idrott,fotboll,bild,läxhjälp,musik,dans ... Så gör tar man 1 av dom och har det i 1 termin, sen får man välja om nästa termin. Jag har bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Du skulle inte vilja ha Bild om du hade hon som har Teknik mm hon e dum i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Vi har typ nåt liknande som vi kallar för Elevens Val. Då får man välja nått av följande ämnen: Blandad idrott,fotboll,bild,läxhjälp,musik,dans ... Så gör tar man 1 av dom och har det i 1 termin, sen får man välja om nästa termin. Jag har bild. Vi har det också! Då får vi välja: Idrott , Bild , Musik , Dans , SkrivHuset (lol) , Data , Hemkunskap, Få gå hem 20 minuter tidigare. Det är 2 saker varje halvår man får ha.. Jag har: Idrott , Hemkunskap (Innan 2007) Efter 2006 har jag Idrott , Få gå hem 20 minuter tidigare (Varje dag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Vi har Elevens val men lärarna bestämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Har SA varje dag. Självanständigt arbete lr nåt ; D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vi har "Elevens val" en gång per läsår. Men det borde egentligen heta "Lärarnas val" för vi får inte bestämma nånting :glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.