Hoppa till innehåll

Age Of Empires! Hjälp Mig!


Pedemaster

Rekommendera inlägg

hej, min kompis har köpt age of empires och spelar utan problem men han brände den åt mig. när jag laddade ner den funkade allt. men sen så går det inte spela?? varför? jag extractar men det går inte. det står typ error. men vet ni vad jag behöver??? jag tror iaf att man behöver en annan extract

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nico jag tror det är 1:an, för han skriver ju Age of Empires. Fast det är dock en stor procent att han menar något annat för jag fattar inte ett tugg vad du har skrivit Pedemaster, förklara bättre.

 

Och om det är Age of Empires (1) så kan du ju lika gärna köpa spelet för det lär nog var väldigt billigt och du slipper du nog problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är Age of empire 2 the age of kings. Men hur som helst jag laddade ner den istället :) det går bättre.... Men tack ändå att ni ville hjälpa mig! :P

 

jag har fått ett nytt problem! jag har laddat ner den klart. Sen extractade jag. då var allt klart. men när jag klickade på spelet så kom en ruta upp av age of empires och en till ruta där det stog att jag skulle sätta in en skiva. Jag testade setup en gång till då tog jag reinstall men sen när den var klar så funkade de fortfarande inte varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är Age of empire 2 the age of kings. Men hur som helst jag laddade ner den istället :) det går bättre....  Men tack ändå att ni ville hjälpa mig!  :P

 

jag har fått ett nytt problem! jag har laddat ner den klart. Sen extractade jag. då var allt klart. men när jag klickade på spelet så kom en ruta upp av age of empires och en till ruta där det stog att jag skulle sätta in en skiva. Jag testade setup en gång till då tog jag reinstall men sen när den var klar så funkade de fortfarande inte varför?

 

Fildelning är förbjudet att diskutera här på fuska. Men jag spelet istället, för ett år sedan köpte jag age of empires II & expension packet för 149 kr inga stora pengar. Men om du har det och har tappat bort skivan finns det något program som heter deamon eller något som gör att du kan köra ut skiva tror jag.

 

Men köp spelet istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...