Hoppa till innehåll

Fjantigaste Modet/trenden?


mashemoto
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det fjantigaste trenden är den som säger åt dig att följa andras.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Fashioncore och sånt där är ingen höjdare heller för mig... känner flera tjejer som var snygga innan dom började med sånt. :/

 

Indeed. En del förstör sitt utseendé med det.

][_, ( [] ) ][_,!!! som om inte fjortisar förstör sitt utseende med 10ton idumin på läpparna och 20 lager brun utansol, fondation och puder på ansiktet. xD

 

Jag hatar 96 byxorna som alla fjortisar ska ha nu! Punkt slut! ^^

 

Haha, ett centimetertjockt lager med kajalpenna är alltså bra då, eller? Alla wannabe-fashioncores är minst lika patetiska som fjortisar. Försöker vara som halva j*vla befolkningen klär sig nu och kalla sig själva "alternativa". Hitta på något eget för f*n.

 

Word.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Sladdis

Jag gör en top 5 lista.

1. F.d Fjortisar som blir "emo och fashioncore" = Fjortiscore, usch. Stör mig på alla dessa småbarn asså.

2. Hängslen, tjena asså, så grymt fult och töntigt. Det borde stå bonde i pannan på alla hängsle-användare

3. Buffalo Shoes, skaffade aldrig sådana för jag visste att trenden skulle dö ut.

4. Puma skorna, ni vet dom där med kardborreband, i olika färger, stendöda nu.

5. Brat, brat, brat..När skall dessa överklassens schtekare SLUTA? Med sin j*vla skumpa och perfekta backslick som aldrig lägger sig, kommer och; Åh fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, vilken värdelös jacka! Den koostade ju baara 8000 kr. Så alla j*vla Lidingöare och Stureplanare, fuck off!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TNT AN DYNOMITE TNT ITS WANNA EXPLODE!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

HEHHEHEEHEH

 

-------------

FUCK OFF

FUCK ON

FUCK YOU

FUCK ME

TNT, I am dynamite. TNT, I am in the fight. TNT.....watch me exploooooddeeeee!!!!!! Hoy, Hoy, Hoy, Hoy, Hoy!!!!!

Så går texten.. om du ville veta asså..

 

Ontopic: Själv gillar jag inte mode på något sätt, särskilt inte att bara kända människor kan styra det. Annars tycker jag att MÄRKESTRÖJOR blir jordens undergång om några år. Märkeströjor är det enda som är hemskare och dåligare än melodifestivalen.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TNT AN DYNOMITE TNT ITS WANNA EXPLODE!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

HEHHEHEEHEH

 

-------------

FUCK OFF

FUCK ON

FUCK YOU

FUCK ME

Annars tycker jag att MÄRKESTRÖJOR blir jordens undergång om några år. Märkeströjor är det enda som är hemskare och dåligare än melodifestivalen.

 

Folk som inte kan komparera ett av våra vanligaste adjektiv kan nog också vara med och slåss om tronen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...