Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Se rubrik Redigerat 1 Februari 2007 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Beror helt på vilket tillfälle det är i. Ett tips är att absolut inte prata om kärlek på MSN, via telefon eller dyl. Det brukar oftast gå åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 "Jag älskar dig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 "Jag älskar dig"? Ja, det är väl så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Man går och köper en ros till en man på riktigt älskar...! Så gjorde jag... Det ångrar jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ger tjejen någon blomma eller bjuda henne på någon mat någonstans.Så säger man mara dem tre orden "Jag älskar dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Har ni nåt syskon kan ni alltid dra denna på msn. Skriv "Jag gillar dig..", sen är du afk i ca 30 sekunder tills hon svarat och fått vänta en stund. Se vad hon skrivit, är det positivt kan ni faktiskt ha nåt på gång, om inte kan du alltid skriva "f*n! Det var min j*vla brorsa som skrev, ursäkta för det." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Orka ljuga bara för att man blir nobbad -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 ja, egentligen är det nog bäst att bara säga: jag älskar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Orka ljuga bara för att man blir nobbad -.- Hehe, men det är smart att göra så men det är fult att ljuga så dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker själv att man ska gå fram och säga ''jag älskar dig'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Säg det bara rakt ut: Jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.