Easton Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Ärtsoppan var riktigt god först, sen kom spysmaken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Fisk med kaviartäcke... Är skitgott!! (inte! :o ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Fisk med kaviartäcke... Är skitgott!! (inte! :o ) Det gillar ju jag så mkt. :) Det är inte många i våran klass som gillar det. Själv avskyr jag nog... Venne riktigt. Bruna bönor? Var ju dock 5 år sedan vi fick det sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Nån fiskgratäng vi hade förut, den var inte god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 pasta med tofisksås, det var inte en kotte över 2:an som åt såsen... det smaka nå förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: korvstroganof Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Ärtsoppa fast vi får det inte längre som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Ärtsoppa fast vi får det inte längre som tur är Lyckost. Vi får det ibland, och jag ryser när jag tänker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Allt som har med falukorv att göra får mig att känna mig illa mående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Blodpudding!Lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Hmm det måste nog vara skinnig korvstroganof (Stavning?) med stenhårt kallt ris. Fyfan alltså! PS:Nån hittade en slags tarm eller något liknande i en fiskpinne sant faktiskt :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.