HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Alltid när det är äklig mat så äter jag fil. Hehe, vadå?!?Har ni altenativet fil ;) Serverar dom fil på lunchen?? On Topic@ Vill bara tilläga att grönsakerna i hamburgarna brukar vara stekta, i fall dom hänger utanför typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 man äter fil när det är äckligt :S men min kompis är skum, han äter typ fil när det är plättar, pannkaka m.m men han äter INTE fil när det är typ broccoli gratäng :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Våran fiskgratäng! Den ser ut som gegga, ärligt talat :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Fiskgratängen, torsk och kebabpanna (som Pytt i panna fast med kebab) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Fisksoppa, Fransk Dragonfisk och Vegetarisk Lasange med BIGGA Morötter inuti! Egentligen är det inte konstigt. Min skola är Sveriges första hälso skola.. Vi får hamburgare en gång om året och så har vi bara 2 bröd att välja emellan när det blir soppa får vi mjuktbröd annars blir det knäckebröd. Och så får vi bara 4 pannkakor när det blir pannkaka.. Redigerat 5 Februari 2007 av SAFFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Våra hamburgare smakar skit.. Dom en sega typ som gummi *ler*. Brosk bitar i å sånt skit. Sen brukar dom vara brända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 pommesen i min förra skola badade i mat-fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 man äter fil när det är äckligt :S men min kompis är skum, han äter typ fil när det är plättar, pannkaka m.m men han äter INTE fil när det är typ broccoli gratäng :o Plättar och pannkaka smakar skit, broccolligratäng är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Gulaschsoppa/broccoligratäng *spottar på golvet*. gulashsoppa är ju asgott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Fisk med kaviartäcke.. :/ Bluäh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 ÅH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 pytt i panna, får det varannan måndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.