Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Fiskgratäng med kaviartäcke, sugen någon? Haha, vi har någon liknande maträtt som heter fiskgratäng under ostäcke.Tanken får mig att må illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HOOLIGAN Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 VI har gamla fotsulor och råttsvansar. men jag föredrar brunöga och saltsill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 VI har gamla fotsulor och råttsvansar. men jag föredrar brunöga och saltsill Mm, vilka goda saker ni får ;) @Humla, vi har också nått som heter fiskgratäng, under ost täcke :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Vi kan vara överesn om att Fiskgratänger med olika täcken är äckligast!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 det som är äckligast är något fisk skit eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) det som är äckligast är något fisk skit eller nåt åå äglit!:: Redigerat 11 Februari 2007 av Floud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Potatisen är alltif äcklig i skolan. Därför äter jag bara kött, fisk och grönsaker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) Föreställ er detta: Måndag: Potatis och nån sås Tisdag: Ris och nånting Onsdag: Ris igen (möjligtvis makaroner om man har tur) Torsdag: Potatis igen Fredag: Antingen makaroner eller spagetti (eller ris). Tänk er den mater vecka ut och vecka in, sen kanske det blir någonting annorlunda 2 ggr i månaden. JAG HATAR SKOLMATEN! Redigerat 11 Februari 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Så här såg vårat mat schema ut får nån vecka sen.. Månad:Ris å sås. Tisadag:Potatis å Fisk. Onsadag:Rester sen Tisadags. Torsdag:Ris, å lite fick kvar. Fredag.Potatis och köttfärssås.. Vi har jämt samma mat. Å skolan gnäller på att eleverna inte äter i skolan, nää inte undra på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Det som er skola serverar är hemsk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Våran skola har börjat med ris nu, vi fick det 3 dagar förra veckan. Så jag har börjat hata riset, det är segt..Å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Fisk! Fast inte fiskpinnar, det är ätligt, jag menar fisk i någon slags sås. Potatisen i skola går heller inte att äta av nån konstig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.