mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Vad heter eran skola och vad tycker ni om den? E den fräsch? E den trevlig etc. Min heter södermöreskolan (före detta ljungbyskolan) den är ju inte fräsch precis och det finns ju inte så många trevliga personer där mest lärare och de man e kompis med. Citera
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Glanshammars skola (marmor och silver) den är fräch. Men inte trevlig ingen sjust! efter varje rast har det vart BRÅK! :unsure: Citera
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Högalidsskolan - Helt okej, bra undervisningar, bra käk, allt är som det ska. Citera
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) ok Donken verka jue gå i en onormalt bra skola Redigerat 2 Februari 2007 av Mashemoto Citera
JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Degeberga skolan allt e helt ok fasst hälften av skolan är rasister ... Citera
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Degeberga skolan allt e helt ok fasst hälften av skolan är rasister ... öööhhhh........ja vad ska man sejja...... Citera
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Högalidsskolan - Helt okej, bra undervisningar, bra käk, allt är som det ska. Oo DonKeN !!Jag går på högalidsskolan i kiruna :P så det finns 2 stycken :) Citera
JigsawN1 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Lindängen. Fräsh, nja mittemellan. Trevlig ja kanska. Skulle dock varit bättre om den skulle varit trevligare :) Ska snart flytta till KISERBERG. Vet dock inte om den är fräsh eller trevlig. Men har hört att den inte finns så många utlänningar där :) Citera
Shaddy Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Jag går på Qvarnholmens skola i Nacka. Alltså, vad ska man säga. Det är väl en helt okej skola, men samtidigt är den helt cp. Det är bråk ganska ofta, det finns många konstiga elever i skolan, vissa lärare tycker jag borde sluta med vad dom gör. Men samtidigt... jag vet inte hur jag ska förklara. Det finns ett fåtal lärare som verkligen är skitbra, och det finns ju schyssta kompisar. Själva skolområdet är rätt sunkigt, det ligger precis brevid en gammal fabrik. Men ändå gör själva atmosfären att allt blir ganska kul i all fall. Citera
ChipZ Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Kvarnbyskolan bra slola bra lärare, bra mat tråkigt göra på rasten men biljardbord Citera
Hajen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Skrivet 22 Februari 2007 Jag går i Vinstagårdsskolan Klassen jag går i är den bästa som någonsin skapats Oftast bra mat, det finns alltid shyssta personer omkring, folk slåss för att det är kul (ni kommer själva att märka det i nian, hur kul det egentligen är att puckla på en kompis på skoj), skolan är i stort sett fräsh. Man slåss på lektionerna förresten, inte på rasterna, då sover man med ett antal tjejer i en soffa :) Citera
w4nkarN Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Skrivet 23 Februari 2007 den heter Rönnängs skola den e fräsh jag e klasssens sjukaste kille :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.