Ryssfemma Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Straffa de j*vla gubbarna som våldtar flickorna och smittar dem med HIV! Hårda straff vafan! Redigerat 14 November 2007 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Straffen i sig förebygger inte brott. Hårda straff gör ingen nytta om man inte vårdar kriminella under den tiden, utan syftar mest på hämnd. Förebyggande arbete bör riktas in på skolelever, eftersom det är barndomen som påverkar oss mest i livet och pedofiler/våldtäktsmän har knappast haft någon bra barndom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Fortfarande. Jag tycker synd om tjejer som blir smittade av aids, hiv och andra sjukdommar! Vafan våldtäkt ska man få livstid för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Straffen i sig förebygger inte brott. Hårda straff gör ingen nytta om man inte vårdar kriminella under den tiden, utan syftar mest på hämnd. Förebyggande arbete bör riktas in på skolelever, eftersom det är barndomen som påverkar oss mest i livet och pedofiler/våldtäktsmän har knappast haft någon bra barndom. Ett väldigt bra svar du hade där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 "Fildelnings lagarna borde tas bort" håller med om det en hel del sen tycker jag att dom borde sluta med det dära "invandrare har det så dåligt här i Sverige, dom måste få det bättre" och så får vi svenskar anpassa oss till dom istället för dom anpassar sig dit dom kommer för så är det i alla andra länder, inte konstigt att det är massor av rasism i landet. (både vita och svarta) (Men det är typiskt svensken, att vara rädd och känna skuld för allting) Så det jag menar är att dom där svaga svenneasen ska ut och så sätter man ett par svenskar där i regeringen istället, då blir det inte så mycket lek, skämt och lögner. Ni kanske tänker er det lite rasistiskt då men det är inte så att invandrare inte ska få bo och ha någon rätt här i Sverige, det jag menar är att alla ska vara lika värda. Sen så ska vi sluta upp med att försörja kriminella människor som sitter inne och ge mer uppmärksamhet åt skolor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 "Fildelnings lagarna borde tas bort" håller med om det en hel del sen tycker jag att dom borde sluta med det dära "invandrare har det så dåligt här i Sverige, dom måste få det bättre" och så får vi svenskar anpassa oss till dom istället för dom anpassar sig dit dom kommer för så är det i alla andra länder, inte konstigt att det är massor av rasism i landet. (både vita och svarta) (Men det är typiskt svensken, att vara rädd och känna skuld för allting) Ska vi få ett bra samhälle så måste "svenskar" och invandrare mötas. Dvs. anpassa sig efter varandra, det är det som är integration och det är den vägen vi måste gå. Idag funkar inte det och det leder till kriminalitet och utanförskap. Sen så ska vi sluta upp med att försörja kriminella människor som sitter inne och ge mer uppmärksamhet åt skolor osv. Vad vill du mer exakt med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) - Rättsystemet skall bli hårdare - Ordning på skolan - Mer resurser i kriget mot fildelning Redigerat 23 Mars 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 - Rättsystemet skall bli hårdare - Ordning på skolan - Mer resurser i kriget mot fildelning Varför lägga ner resurser mot fildelning?Varför lägga ner resurser på och jaga tonåringar och inte våldtäktsmän och pedofiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Jag antar att han tänker så att tonåringarna är de framtida våldtäktsmännen. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Det är det diktatur är. Och som Kuba och Kina har sin kommunism där så tänker dem, alla är lika värda i mitt land, men jag är värdast. Krig är helt onödigt, sen när oskyldiga människor dör i landet så tar inte ens någon ansvar för det.Kina är mycket mer kapitalistiskt än kommunistiskt, även om de påstår sig vara kommunistiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 För få jobb dålig skolmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 1) För många lagar. 2) För många turkar. 3) För lite pengar. 4) Inget svenskt Paypal. 5) Inget svenskt Ebay. M.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.