Mezox Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det har gått några månader med Alliansen i styret. De har kommit med många förslag. Tror ni att de håller nästa val? Eller tror ni att folket vill ha tillbaka vänstern? Jag tror att de kommer falla nästa val, de flesta valde nog Moderatorerna för att de var trött på den nuvarande regeringe, inte för att de tyckte om Alliansen. Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Nej, alliansen sitter inte kvar nästa val. Det är vad jag hoppas, för allas bästa. Ner med högerpolitiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag är inte helt säker, de hadde ju ingen bra start direkt men det behöver ju inte betyda att de inte sitter kvar. Själv har jag ingen specifik åsikt om partierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: Men skriv inte över huvudtaget då, din spamz0r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: Såklart att det är en dålig start när nästan hela Sverige var vänsterröd färgat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tror faktiskt och hoppas att alliansen blir kvar bra många år. Tror den kommer göra Sverige till ett mycket bättre land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Nej, det tror jag inte. Man kan ju redan nu se att de tappar röster, fast statistiken kan man inte alltid lita på, så vi får se. Redigerat 3 Februari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 knappast att alliansen håller för nästa val, dom har inte lagt upp NÅGRA bra förslag alls på typ 4 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: Det är väl tur det? Snart kanske alla slutar betala TVlicens, hur ska det gå då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Tror inte den håller till nästa val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: De flesta har sagt att de tänker betala tvlicensen. Alltså kan inte bara SVT och SVT2 fixa reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.