Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Gillar du skolan? Den är :cool: tycker jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Skolan är vad man gör den till. För tillfället är skolan helt okej, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Ja, den är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Helt okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 japp, helt okej tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Okey, bara man inte behövt vakna så tidigt så skulle det vara perfekt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Säger detsamma, alldeles för tidigt, men dom kunde ha gjort skolan lite roligare så man hade nåt att se fram imot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Helt okej bara att den borde börja ca 11.00 så man får sova lite osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 ja :S men det skulle inte vara fel att man började senare varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag gillar skolan för att det finns många roliga ämnen och ett roligt uppehållsrum. Men det finns mycket som är dåligt också, så jag föredrar att vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 nästan helt felfri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Lektionerna är tråkiga, men rasterna är det som är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.