MicKe_ZC95 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vem tycker ni e coolaste figuren i zelda oot själv tycker jag att Sheik eller vad hon heter e rätt cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 får väll säga link ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Dark link :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Ganondorf, Link, Morpha och bossen i Fire Temple vad-den-nu-hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ganondorf, Link, Morpha och bossen i Fire Temple vad-den-nu-hette Volvagia ;) Själv tycker jag alla är rätt fjantiga (eller åtminstone så ser de fjantiga ut på grund av dåtidens grafik) men om man måste välja någon så blir det väl typ Ganon och kanske Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) Ganondorf, Link, Morpha och bossen i Fire Temple vad-den-nu-hette sluta klaga på nintendo's grafik för andra gången ! >.< OnT: Link är så klart coolast, sen är det Darunia :) för han är så bra på att dansa Redigerat 26 Februari 2007 av excitebike90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Ganondorf, Link, Morpha och bossen i Fire Temple vad-den-nu-hette För andra gången? :huh: Hursomhelst, jag klagar inte, jag säger bara att nu i efterhand så är inte N64-grafiken så bra, om man jämför med andra spel alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 endå hadde den bäst grafik när den släptes ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 LINK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Link är bäst. Det är ju han som är huvudpersonen. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg