Inside Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Tjenare, Kan någon skicka den bästa / Dom bästa builderna för en lvl 19 PVP Rogue och till en lvl 60 PVP Rogue Kom ihåg det ska vara den bästa PVP BUILDEN FÖR EN ROGUE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Sök på Google, jag har hittat bra sidor med builds där. Själv är jag mage & kan inte hjälpa dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Foxy.. Har du tappat bort de 4 talent buildsen som jag gav dig eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Det var för lvl 60 , Nej men det var bara 2 st också men gör Initiative så man gör mer skada eller gör den något viktigt ( Säg isåfall vad ) Redigerat 4 Februari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Initiative är viktig för Swords.. Lite för daggers men inget måste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Då är nog den där "Stunlock" builden som du gav mig bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Hur många gånger har du frågat det här egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 "Hur många gånger har du skrivit onödiga kommentarer i min tråd" Och jag vill ha en build för lvl 19 också ser du dåligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag tycker att du ska vara glad, att vissa svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 "Hur många gånger har du skrivit onödiga kommentarer i min tråd" Och jag vill ha en build för lvl 19 också ser du dåligt eller? Om du vill ha en lvl 19 build kan du ju ta en 60 build nån skickat och plocka bort allt utom 9 points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 "Hur många gånger har du skrivit onödiga kommentarer i min tråd" Och jag vill ha en build för lvl 19 också ser du dåligt eller? Jag ser ganska bra, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) "Hur många gånger har du skrivit onödiga kommentarer i min tråd" Och jag vill ha en build för lvl 19 också ser du dåligt eller? en build för lvl 19, 5 i crit o 5 i vadsomhelst, hur f*n kan du brhöva hjälp med det?! Redigerat 6 Februari 2007 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg