Snookis Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Nu tänkte jag köra en ny alt och jag undrar vilken som sen i hög lvl kommer att bli bra i pvp men ändå vara kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 MAGE är alltid kul att grinda eller att bara pvpa så jag skulle satsat på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Rouge e ju grym i PvP :D men dom flesta är ju bra, de gäller kunna spela sin char^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag tycker Warrior och Mage äger i gruppspel på PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 japp det ska vara de 2 bästa enligt blizzard :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 WooT trodde det va hunter som va bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Mage har jag hört är bra på pvp i hög level, inte warrior. Jag tycker att du skall creata en mage eller rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Då blir det nog Mage :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Mage kan ju ta alla klasser... Rogue kan ju bara inte ta t.ex. en hunter. De kommer ju inte ens fam till den!Gör en mage så blir jag glad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Ska nog själv tänka på att göra en mage, många av mina kompisar har en. Dom dödar en mod lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin? warrior, paladins healar ju bara och har inte execute och därför tjänar du inte lika myckekt Honor Points som en Warrior. Ifall man gör sista slaget på en fiende så får man 10% mer honor points. Då säger vi att du dödar 40-50 pers i wsg och du har tjänat 40-50% extra. Det är skit bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg