Hoppa till innehåll

Bellman Historer

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

Bellman gick i skogen när han plötsligt stannade.

Han tittade ner och såg någonting som såg ut som hundskit.

Bellman luktade på den... det luktade som hundskit.

Han tog i det... det kändes som hundskit.

Han smakade på den... det smakade som hundskit,

sen sa han: Tur att ja inte klev i de, sen gick han vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bellman sitter hemma hos dansken en kväll och dricker

-Jag undrar hur sent det är, säger dansken.

-Jag ska se efter, säger Bellman och reser sig på vingliga ben. Han går fram till en dörr , öppnar den och är för full för att märka att han kliver in i det stora skafferiet. Efter en liten stund kommer han tilbaka och meddelar:

-Det är mörkt som i h*lvetet ute, och det luktar ost.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-Jag ska se efter, säger Bellman och reser sig på vingliga ben. Han går fram till en dörr , öppnar den och är för full för att märka att han kliver in i det stora skafferiet. Efter en liten stund kommer han tilbaka och meddelar:

Fattar inte vad som är kul? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En rysk en tysk och Bellman skulle ut och bada när de plötsigt ser en god fe. Fen sa till dem att de fick tre önskningar. Rysken önskade att bada i öl. Vips kom det fram öl i bassängen och rysken drack stora klunkar. Sen var det tyskens tur och han önskade glass. Vips kom det fram glass i bassängen och han åt sig proppmätt. Sen kom turen till Bellman. Och just som han skulle hoppa ner i vattnet från trampolinen såg han att han hade glömt att ta av sin klocka. Skit sa Bellman

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

bellman en rysk och en tysk va på promenad så skulle dom passare en bro och där stodd en svart riddare. han sa: ni måste skänka mig 3 saker som gör mig glad så får ni passera bellamn gick och hämtade 3 blåbär och gav den till Den Svarte Riddaren han sa stoppa upp dom i röven sen började bellman skratta Den Svarte Riddaren undrade varför det var så kul att stoppa upp blåbär i röven då pekade bellman på rysken och tysken som kom bärande på 3 vattenmeloner var

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång höll Bellmans son på och pallade äpplen. Grannen fick syn på honom. Vad gör du uppe i vårt äppelträd? frågade grannen. Pallar äpplen, förstås, svarade pojken. Det ska jag minnsan berätta för din pappa, röt grannen. Var är Bellman föresten? Han sitter lite högre upp i trädet. Ska jag be honom komma ner?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det va en gång en tysk en ryss och bellman dom skulle flyga flygplan men planet vägde för mycket så alla blev tvungna att slänga ner en sak var.Ryssen slängde ner en banan tysken slängde ner ett äpple och bellman en bomb när dom landade så kom två gråtande barn ena sa att hon hade fått ett äpple i huvut det andra sa att han hade fått en banan i huvut sen kom ett till barn som såg glad och nöjd ut och han sa:när jag fes så sprängdes skolan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HaHaHa!! f*n den roligaste bellmanhistorian någonsin!! <3 utan överdrift! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol den fatta inte jag.. =S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En dansk, en engelsman och Bellman tävlade om vem som hade den längsta pappan.

- Min pappa är så lång så att han måste ha ena benet i Frankrike och andra i England, sa dansken.

- Min pappa är så lång så att om han står på tå når han upp till stjärnorna, sa engelsmannen.

- Berättade din pappa om stjärnorna var varma eller kalla?, frågade Bellman.

- Varma så klart! svarade engelsmannen.

- Då var det inte stjärnorna utan min pappas pungkulor!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...