sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 Vad är det roligaste man kan göra på gympan??? Själv älskar jag att spela rugby...fast det får man bara göra en gång per termin... <_< Citera
Gäst Szellerie Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 Fotboll, Innebandy, pingis. Finns ju mer roligt men inget jag kan komma på för tillfället. Citera
Gäst Helgon Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 Är något extremt tråkigt kan man göra det roligt. Pakta ut tjejerna i killerboll kanske? Citera
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Citera
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Samma här fast jag lägger till skridskor,badminton,pinnfotboll,krabb/kräftfotboll(vet inte vad det heter riktigt) och kryssarkungen :D Lite okända lekar kanske men fråga om ni undrar ;) Citera
wubo Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 fotboll, innebandy, vollyboll, brännboll och badminton tycker jag :) Citera
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Innebandy är kul ja. Glömde den ;) Citera
Gäst OneDream Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ det heter kryssakung inte kryssarkungen :) det är det bästa man lägger upp en "stordyna" lite här å där och då har man en massa bollar och springer runt (överallt, förr hadde vi bara en halva var man fick vara på.) men nu har vi 2 lag och får springa överallt och det finns en kryssakung.. Citera
Kebabmannen Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Brännbollen e riktigt kul.Alltid när vi har det brukar jag kallas farmor, eftersom min kompis farmor är riktigt grym på brännboll. Citera
Raptomex Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Bandy, pingis och fotboll är roligt på gympan. Citera
123spill Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Hmm... om det där är eran variant av "kryssakung" så är det två helt olika lekar... Vi har inte samma regler och våran heter kryssarkungen ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.