klister92 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 om du ska fråga så vänta ett tag tills du är redo. och för det ftf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 vore roligt som f*n om killar höll på så. :D Erfaren nu mannen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 om man börjar hångla innan man är tillsammans med den personen så måste man haft en väldigt nära relation innan om man inte var full Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ord som "puss" och "kram" ska inte tas så allvarligt när det är på msn och likande för det är vanligt att folk säger det som en bra avslutnings fras eller ngt liknande. Själv tycker jag att msn är ett underbart sätt att våga få kontakt, jag har det bästa förhållandet jag någonsin kan få med den underbaraste killen och msn hjälpte oss att våga ta steget. Fråga aldrig "chans" det kan ha en mer avskräckande effekt, umgås hellre med henne och låt det bli som det bli. Är hon också intresserad av dig så kommer det att komma av sig självt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Precis. Om jag blev ihop med varje tjej som sa puss på msn så skulle jag ha en hel drös med flickvänner. <{POST_SNAPBACK}> hehe det skulle vara gött ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.