Mezox Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jaa, vilket utseende tycker du är attraktivt, jag frågar om utseende nu. Ja, jag vet personligheten räknas, men det här ämnet handlar om utseende, skriv om det kön du tycker är mer attraktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 jag tycker tjejer e mer attraktiva en killar för mej då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 mm, ganska dum fråga egentligen men jag misstänker vagt att vi missuppfattar det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag frågar hur man tycker någon ska se ut för att de ska vara attraktiv. Med det sista tillägget menade jag att tjejer skriver om killar, killar skriver om tjejer, undantaget är om man är homsexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 hah likt många killar märker man ju mkt med brösten, fast det är ju inte alls, jag tänker mke på ansiktet, bakdelen och typ allting faktiskt, håret oxå.. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Allt i ansiktet. ^^ Och håret. ;P Redigerat 6 Februari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerc Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 sött ansikte e väll ganska stort + ^^ själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink: så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 hah likt många killar märker man ju mkt med brösten, fast det är ju inte alls, jag tänker mke på ansiktet, bakdelen och typ allting faktiskt, håret oxå.. XD Same thing here... Som ung så är det ju många som tänker på just brösten och "bakdelen. ;)Men ja ansiktet är ju nåt man tänker på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 ögonen och håret är väldigt viktigt...sen kommer resten av ansiktspaketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Själv tittar jag aldrig på bröstet eller bakdelen, så som många andra gör. Jag skulle föredra en tjej som är söt och fin än en stropig och snygg tjej. Ögonen är ju också viktigt, som han ovanför mig sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) Tja, jag bryr mig egentligen inte om utseendet särskilt mycket. men om vi måste så, Tjaa, ett fint ansikte.... Och så tycker jag det är fint med lite mull. (vet inte varför). Redigerat 7 Februari 2007 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 räcker ordet fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.