Arcaon Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag är lvl 10 gnome warlock och jag fattar inget... Fråga 1: Alla classer får ju ett speciellt uppdrag i lvl 10, tex hunters lär sig tame beast... Jag vet inte var jag får mitt sånt quest, eller om det äns finns ett sånt för warlocks. Fråga 2: Jag vill lära mig voidwalker, men jag vet inte var man får den... Vem lär ut det? Det gick inte hos warlock lr demon trainer i kharanos... Svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Du måste göra ett quest, jag starta mitt i Stormwind och fick gå in i en källare och summona voidwalker och spöa den. Sen så var det klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Ja men jag är gnome och vet inte hur man kommer till stormwind, hur får man det om man är gnome, lr e de samma ställe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Gå till ironforge. Där ska det finnas en tunnelbana typ du får leta lite. Gå in i den så åker den till stormwind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 I "The Deeprun Tram" är tunnelbanan till Stormwind. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Alla klass-specifika quests fås av class trainers, såna finns vanligen i starter zones och capital cities. Fråga vakter så får du en symbol på din minimap var du hittar din trainer. Ifall du besitter hyfsade engelskakunskaper kan jag tipsa om den utmärkta siten www.thottbot.com där du kan hitta ungefär alla npcs (datorstyrda gubbar i spelet) items, mobs, platser, quests och allt annat av intresse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Alla klass-specifika quests fås av class trainers, såna finns vanligen i starter zones och capital cities. Fråga vakter så får du en symbol på din minimap var du hittar din trainer. Ifall du besitter hyfsade engelskakunskaper kan jag tipsa om den utmärkta siten www.thottbot.com där du kan hitta ungefär alla npcs (datorstyrda gubbar i spelet) items, mobs, platser, quests och allt annat av intresse. japp pch här har du questerna för voidwalker: Steg 1 <klicka här Steg 2 <klicka här Steg 3 < klicka här hoppas det här hjälper för det är inte lätt att hitta på thottbot om man inte är van Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Ja e lvl 20 och nu var det dags igen... Hur kommer man till the barrens som alliance? Orka gå liksom... Mina kompisar tjatar om ngt Ratchet men ja vet ej var det är. Hur gör man? ps. Thottbot suger ju, de listar bara vad npc's säger men aldrig hur man ska göra lr ngt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Ratchet ligger i The Barrens. Det lättaste är nog att ta båten från Menthil Harbor och springa ner dit eller nåt...för att kuta igenom STV med en lvl 20 kan ju bli svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 kan vara svårt att kuba igenom som lvl 20, ja men de e ju inte världens lättaste springa igenom duskwallow, tbh, och iaf enligt mej, är det rätt svårt hitta rätt.. första gången, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Du klarar nog inte dig igenom Stranglethorn Vale på 20 utan att bli dödad stup i kvarten, ta dig istället till Loch Modan och gå norrut, in och igenom Wetlands, där finns Menethil Harbour, och där går en av båtarna till Dustwallow Marsch, den har visseligen svårare fiender än STV, men de brukar inte vara nära vägen. Gå igenom Dustwallow Marsh så kommer du in i the Barrens, därifrån kommer du lätt till Ratchet. Men min fråga är, vad ska du göra i Ratchet? Du borde istället questa i Duskwood, Wetlands och Hillsbrad Foothills i Eastern Kingdom, roligare, lättare och bättre quest. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 be någon i guilden eller någon kompis o visa dig då? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg