Hoppa till innehåll

Warlock


Arcaon
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är lvl 10 gnome warlock och jag fattar inget... Fråga 1: Alla classer får ju ett speciellt uppdrag i lvl 10, tex hunters lär sig tame beast... Jag vet inte var jag får mitt sånt quest, eller om det äns finns ett sånt för warlocks. Fråga 2: Jag vill lära mig voidwalker, men jag vet inte var man får den... Vem lär ut det? Det gick inte hos warlock lr demon trainer i kharanos... Svara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla klass-specifika quests fås av class trainers, såna finns vanligen i starter zones och capital cities. Fråga vakter så får du en symbol på din minimap var du hittar din trainer.

 

Ifall du besitter hyfsade engelskakunskaper kan jag tipsa om den utmärkta siten www.thottbot.com där du kan hitta ungefär alla npcs (datorstyrda gubbar i spelet) items, mobs, platser, quests och allt annat av intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla klass-specifika quests fås av class trainers, såna finns vanligen i starter zones och capital cities. Fråga vakter så får du en symbol på din minimap var du hittar din trainer.

 

Ifall du besitter hyfsade engelskakunskaper kan jag tipsa om den utmärkta siten www.thottbot.com där du kan hitta ungefär alla npcs (datorstyrda gubbar i spelet) items, mobs, platser, quests och allt annat av intresse.

 

japp pch här har du questerna för voidwalker:

Steg 1 <klicka här

Steg 2 <klicka här

Steg 3 < klicka här

 

hoppas det här hjälper för det är inte lätt att hitta på thottbot om man inte är van

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ja e lvl 20 och nu var det dags igen... Hur kommer man till the barrens som alliance? Orka gå liksom... Mina kompisar tjatar om ngt Ratchet men ja vet ej var det är. Hur gör man? ps. Thottbot suger ju, de listar bara vad npc's säger men aldrig hur man ska göra lr ngt sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du klarar nog inte dig igenom Stranglethorn Vale på 20 utan att bli dödad stup i kvarten, ta dig istället till Loch Modan och gå norrut, in och igenom Wetlands, där finns Menethil Harbour, och där går en av båtarna till Dustwallow Marsch, den har visseligen svårare fiender än STV, men de brukar inte vara nära vägen. Gå igenom Dustwallow Marsh så kommer du in i the Barrens, därifrån kommer du lätt till Ratchet.

 

Men min fråga är, vad ska du göra i Ratchet? Du borde istället questa i Duskwood, Wetlands och Hillsbrad Foothills i Eastern Kingdom, roligare, lättare och bättre quest. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...