MentalogisT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 "I kill people for money, but you are my friend so i kill you for nothing." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Och i början av Terminator 1, när någon sitter där i lyftkranen och så låter det massor han bara säger: "What the hell?" låter så jävla fult xD I slutet säger han det. Höj på filmen för det är svårt att höra annars. Redigerat 27 Juli 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Hasta la Vista Baby - Arnold Schwarzenegger från Terminator 2. Den kraftiga tyska brytningen gör det hela till en mycket roligt upplevelse. Österrikiska är det väl? :P Nej, du som är 17 år vet väl att man pratar tyska i Österrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 " All my life I've tried to be the good guy, the guy in the white fucking hat - And for what? For nothing. I'm not becoming like them, I am them " - Donnie Brasco, Joe Pistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 "No one says no to me!"Green Goblin i filmen Spider-Man. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Dirty Harry - "Go ahead, make my day" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 "-Baaaaaaa-aarn! Maaaa-at!" Av Mamma Karin i Sunes Sommar. "-Fan vad han ska få.." - Håkan, i Sunes Sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Frezzz Mothefocka haha XD (snuten i Hollywood) Varför i helvete eldar ni upp Jannes Kiosk gör janne i kiosken men det där är mitt våffel järn hahahaha XD (Kops) har du nåt speciellt för dig just nu ja nu ska jag sova vad säger du om vi gav dig den här ska jag få den där ja men du måste göra oss en tjänst först vadå för tjänst följ med oss i bilen ok allt du behöver göra är att gå in på ica ja och så snor du något kommer till baka hit vad ska jag sno ja vad som helst och så spring ut av bara fan nä det gör jag inte nähä du gör det inte då snackar vi Buisness här den där skulle jag få mm det luktar gott va ska vi behålla den nä ok jag gör det för 2 flaskor då gör jag det för 2 då gör jag det du får 1 flaska och så får du ett helt nytt fiskespö vad säger du ok aa kör på det då hahahaha XD (Kops) Redigerat 29 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 -Det finns bara ett ord för sådana som du, och det är Onskan. Onskan. -Your fucking with me, your fucking with the best! Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 "His head is going up in his ass, and his head is going up in his ass, and his head is going up in his ass and his head is going up in my ass." Will Smith, HancocK "Vad gjorde du... Igår kväll?" "Jag var i göteborg..." "Vad gjorde du... i göteborg?" "Jag var på ett ganska välbesökt möte för fosterlands vänner." Persbrandt snackar med en snubbe, Beck "Turkar: SCHELAHHAHLHEHLAHELAHSCHAHALA!!!!!!!" FCCCHCCOOOOOOOOO!!!!! KAAABOOOOOOOOM!!! "Aha...." Försvars berättelse, Kopps "Du var lik fan ta mig. En pärlhöna." Ernst-Hugo Järegård LOL! De där e grymma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeLarge Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 "Du var lik fan ta mig. En pärlhöna." Ernst-Hugo Järegård Det begriper väl förfan en pärlhöna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) haha har fler bra kommentarer xD This is my Mother she oldest women i all of kusec she is a 43 i Love her haha xD (Borat) Redigerat 30 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.