Guggo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol: Man får inte betyg när man är 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol: Varför kan man int få betyg när man e 11?! eller e de ba i sverige?! för ja fick betyg redan när ja var 6 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol: Seriöst? Vad gick du i för skola då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag fick MVG på engelskan som jag redovisade idag :P (jag går på kunskapsskolan där vi börjar få betyg i 6:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag fick - 76 på ett oförberett ENG-prov och jag var bäst i hela min grupp. Man skulle ha så nära 0 som möjligt och 240 - var den sämsta poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 VG på ett svenska föredag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Engelskaprov 101/105 :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Jag får alltid G på mina prov varken om jag läser på eller inte. Jag kan inte få ett VG när jag haft nästan alla rätt nej då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Hade engelska prov igår, fick 88/150, inget vidare men jag hade varit sjuk och fick reda på det dagen innan så jag hann knappt träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol: 6 år...Absolut inte.När du var 6 år så visste du väll inte vad 10x10 va ;) Betygen kommer typ vid 6:an <--Inga riktiga mest på skoj. 7:an<--Man får betyg, men dom är inte viktiga. Det är i 8:an som man får dom riktiga betygen. Jaja, men jag hade ett Biologi prov den slutade med 78/84<-- VG+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Yeeees...Fick 58/59 på ett Engelska diagnos. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Engelskaförhör: 64/64. Oh yeeeeaaaah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.