Zantera Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Super Mario 64, Mario Kart 64, Super Smash Bros, Zelda. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 star wars shadows of the empire och Super Mario 64 är roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Ocarina Of Time är för överskattat. Det är knappast roligt. Lite halvskoj är det kanske första gången, men den som fortfarande tycker att det spelet är skitbra ljuger bara. Vad menas med roligt? Att det är roligt att spela eller att spelet är roligt? Om du menar det roligaste spelet så är det Conker's Bad Fur Day. Alla som har spelat det lär nog hålla med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisbuskis Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 DONKEY KONG 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Alla spel till n64 är roliga! men favvisarna är ju självklart OoT, Super mario 64, BK & BT samt DK 64! Länge leve plattformsspelen! Självklart måste mario kart få en plats i den här listan åxå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Mario Kart är det absolut roligaste spelet jag har spelat, det spelar ingen roll vilken konsoll det är på. Tvåa är Super Smash Brothers, trea är rollspelen och fyra är Lylat Wars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 bästa ja spelat är Pokemon stadium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 heh, så du har de spele... jag har både ettan och tvåan. min favvis: supermario64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg