Hoppa till innehåll

Zelda

Gäst TheTruth

Rekommendera inlägg

Men det är kefft att det finns ett 20-min Windwaker-demo med på Collectors Edition. Asså, det känns liksom lite dåligt att bara lägga in demot istället för hela spelet. Isånafall skulle de ju kunna ha struntat i att lägga in det överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är kefft att det finns ett 20-min Windwaker-demo med på Collectors Edition. Asså, det känns liksom lite dåligt att bara lägga in demot istället för hela spelet. Isånafall skulle de ju kunna ha struntat i att lägga in det överhuvudtaget.

Colectors edition kom ungefär samtidigt som windwaker och det kostade 50 spänn

Windwaker kostade över 500:- (afaik) så vad tror du nintendo skulle käna på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, du ska givetvis köpa "zelda".

Men problemet är vilket du ska köpa.

Ta och fundera, ingen här bestämmer vilket spel du ska köpa men vi kan ge dig tips.

Själv så tycker jag att du ska köpa The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Men alla spel i The Legend of Zelda serien är bra.

Jag tycker också att du ska köpa spelet till original konsollen. Då menar jag att du inte ska köpa The Legend of Zelda, Zelda Adventure II, The Legend of zelda: A Link To The Past till GBA, samt The Legend of zelda: Collector's Edition till GC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...