Gäst TheTruth Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ska jag köpa Zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ja, vilket spel tänker du köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 The Legend Of Zelda Twilight Princess:JA The Legend Of Zelda Wind Waker:Ja The Legend Of Zelda Collectores Edition:ja Men jag råder dig köp helst zelda twilight princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag skulle tipsa att du kör Ocarina of Time innan du spelar Twilight Princess. Ocarina of Time finns med i Collector's Edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Tycker verkligen att du ska köpa det, älskar det! Alla Zeldaspel är riktigt bra, så det kvittar vilket du köper :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 ja de ska du glasklart :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Collectors edition är egentligen bäst. Zelda Zelda II Zelda: Ocarina of Time Zelda: Majoras Mask Bara att den kan vara lite svår att få tag på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Men det är kefft att det finns ett 20-min Windwaker-demo med på Collectors Edition. Asså, det känns liksom lite dåligt att bara lägga in demot istället för hela spelet. Isånafall skulle de ju kunna ha struntat i att lägga in det överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 klart du ska det kvittar väl vilket du köper... men alla äger ju som f*n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Men det är kefft att det finns ett 20-min Windwaker-demo med på Collectors Edition. Asså, det känns liksom lite dåligt att bara lägga in demot istället för hela spelet. Isånafall skulle de ju kunna ha struntat i att lägga in det överhuvudtaget. Colectors edition kom ungefär samtidigt som windwaker och det kostade 50 spännWindwaker kostade över 500:- (afaik) så vad tror du nintendo skulle käna på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ja, du ska givetvis köpa "zelda". Men problemet är vilket du ska köpa. Ta och fundera, ingen här bestämmer vilket spel du ska köpa men vi kan ge dig tips. Själv så tycker jag att du ska köpa The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Men alla spel i The Legend of Zelda serien är bra. Jag tycker också att du ska köpa spelet till original konsollen. Då menar jag att du inte ska köpa The Legend of Zelda, Zelda Adventure II, The Legend of zelda: A Link To The Past till GBA, samt The Legend of zelda: Collector's Edition till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Är det bara jag som tycker att den här tråden är lite onödig? Trådskaparn kommer med en bred fråga och många skriver men han svarar aldrig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg