HOOLIGAN Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 är det ngn som vet om det ska komma upp rullande text ( som slutet i en film ) när man har varvat spelet? Om ni vet något eller några av dem sista uppdragen så skriv gärna dem ( vad det ärman ska göra på dem ) Det sista uppdraget jag gjorde hette "Distribution" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Sista uppdraget heter "End of the line",så eftertexterna bör dyka upp efter det uppdraget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 sista uppdraget på vc heter keep your friends close tror jag,det ska komma rullan det text efter sista uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 sista uppdraget på vc heter keep your friends close tror jag,det ska komma rullan det text efter sista uppdraget Hoppsan, trodde han snackade om SA, såg inte att et stog GTA Vice City :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) mycket riktigt, "keep your freinds close" heter det sista uppdraget. Det är precis lagom mycket svordomar i det uppdraget B) Redigerat 16 Februari 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 är det ngn som vet om det ska komma upp rullande text ( som slutet i en film ) när man har varvat spelet? Om ni vet något eller några av dem sista uppdragen så skriv gärna dem ( vad det ärman ska göra på dem ) Det sista uppdraget jag gjorde hette "Distribution" du skrev en liknande tråd och jag skrev dela ut 50 glassar med glass bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 apropå glassar, hur delar man ut glassar när man använder glassbilen? på ps2 vet jag, men jag kör på pc... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Tutan snabbt för att få fram "Glassmusiken" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 sista uppdraget på vc heter keep your friends close tror jag,det ska komma rullan det text efter sista uppdraget men va :S jag har kommit dit och jag hittar inga fler uppdrag men jag har bara gjort 50 % utav spelet :S det måste finnas fler uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 men åå vet ni ingenting man delar ut droger inte glassar vrf tror ni annars att polisen kommer om hann ser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg