BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Här kan ni berätta vad ni har lärt er i skolan! Svara inte inget... utan typ hur stark en atombomb är. Roliga saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag har lärt mig om bisats och huvudsats. Jag har också lärt mig lite om de stora vetenskapsmännen Aristarchos & Aristoteles. Aristoteles var en mycket bra vetenskapsman, han delade upp djuren i Ryggradslösa djur & Ryggradsdjur. Men även den bästa har fel, han trodde nämligen att jorden var universums mittpunkt, samt att planeterna kretsade runt jorden. Aristarchos trodde motsatsen, men ingen tog honom på allvar, och att han hade rätt kunde han inte övertyga dem på hans livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 uuummm..nått om nån fysiker som hette typ Örstedt(fast me danskt Ö :P) som uppfann elektromagneten(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Har inte lärt mig ett skit. Skolsystemet kan suga mina bollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag har lärt mej att pulkor kan gå sönder om man railar med dom(friluftsdag :D ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag har lärt mig att Varningskyltar på NO:n menar allvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag har lärt mig att Palestina inte heter Palestina längre, utan att det bytade namn för cirka 50-60 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Skriva verb i massa former ex. Pluskvamperfekt och Perfekt men det mesta kunde jag sen förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Öm... Okej,idag har jag bara haft en lektion,men... Oh,ja!Jag har lärt mej av en kompis att potatismos på tyska heter typ kartoffelbraj eller nåt (jag har spanska). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Att det går att äta fisk om man har tillräckligt med chilli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 uuummm..nått om nån fysiker som hette typ Örstedt(fast me danskt Ö :P) som uppfann elektromagneten(?) lol lärde mig samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Jag har lärt mig att om man skyndar sig på rasten till kiosken så hinner man i tid till lektionen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.