BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Att präster kan åka kickbike Det var avslutnig idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag lärde mig att jag är den enda i hela min skola som samlar på retro saker och om att min musik lärare (som är världen bästa kille som ibland låter oss se på Pokemon på lektionen) brukar göra Space Invaders pepparkarkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 JAg lärde mig hur man ser skillnad för en närringsfattig sjö och en närringsrik och insåg att löngner är underskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Att om jag inte skärper mig måste jag byta skolan, tuff shit, rektorn vill inte ha mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Att det e kul å byta tangenterna på tangentborden i skolan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Att folk som byter tangenter är dumma i huvudet. Speciellt V och B, man fattar aldrig vad som är fel. För det finns väl för h*lvete ingen stat i USA som heter Birginia!? Och heller har där inte inträffat ett invördeskrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 jag har inte lärt mig något i skolan idag för det är söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 (redigerat) FOTOSYNTES att CO2 + CO2 + CO2 + CO2 + CO2 + CO2 = C6H12O6 = Druvsocker = Koldihydroxid Redigerat 3 Oktober 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Vitdom.. hade sånt förra året.. det är rätt lätt när man kan det : ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 att vår lärare kan slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 att kokt potatis, currysås och korv till middag inte är nån höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 oh herre j*vlar nu ska vi se: (AUB)\C' (A= {1,2,3} , B ? {3,4,5} C = {5,6,7} U = {1,2,3,4,5,6,7,8,9}) OBS: numer tagna på random vad alla delar i människo kroppen gör, varför och hur. att jag är en nörd som inte vet någonting... ... och typ 500 saker mer... såååå idag lärde vi oss inte mycket... det var ju ämdå fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.