Jarvile Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Händer bara att det ska komma nya saker till min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Nope inget är igång på min skola.......Än....... :visslar: ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Dem ska bygga om skolan totalt under sommarn här ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Min skola ska kanske läggas ner 2009, som tur är har jag redan gått klart i den skolan då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Nej, inget sånt pågång på min skola. Däremot ska en skolsal göras om. Skolan har funnits där i minst 35 år, och den kommer förmodligen stå kvar ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det är ingenting sådant på gång i min skola. :) inte min häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=324454 det har hänt i min skola. Går btw inte där dom går, det var 6-9orna. Jag går i en annan del av skolan som inte är så känd i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Har hänt mig okså .. Gick på en jätte fin skola sen så skulle den läggas ner .. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Snacka om :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 tror inte min skola ska läggas ner den har funnits i tre år.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.