admin Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Det har länge inte hänt något speciellt i filarkivet mer än att det har ramlat in lite nya trainers. Vi har nu gjort en storsatsning på filarkivet och lagt upp massvis med program. Nu skall man kunna hitta lite av allt möjligt till datorn. http://www.fuska.se/filarkiv/ PS. Vad får ni på superPI när ni väljer 1M? Jag får 21 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Yey, ska kolla nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 kul :) skulle det inte gå att sortera trainers i alfbetisk ordning? skulle vara mycketenklare att hitta rätt då. PS. Vad fn e superPI, e de matte spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Har aldrig kollat i filarkiv förut.. Bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) jag fick ca 46 sekunder på superPI. snyggt admin! :) Redigerat 10 Februari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 har PI.. fast fattar inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Får 38 sekunder på PI, fast jag har massor med program igång... -.- Och då menar jag massor... Hmmm, 9 onödiga program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Kul med lite fler filer :) Du måste ha superdata Admin! Jag upplever aldrig lagg, fast jag fick 43 på Super PI testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Bra jobbat! Har inte varit inne i filarkivet så mycket förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 23sekunder fick jag på superPI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) 40 sekunder på superPI! :D Redigerat 11 Februari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 1 min 07 sek på SuperPI :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.