27Caramele Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag har adobe photoshop elements 4.0 som då "suger"jämfört med era. vilket är det man ska ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Adobe Photoshop CS, Adobe Photoshop CS2 eller Adobe Photoshop CS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Mexoz finns det Full verson av CS3? Jag har iaf CS2 och det funkar prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 använder 7.0 (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Mexoz finns det Full verson av CS3? Jag har iaf CS2 och det funkar prima. Finns en beta version.Jag använder CS2 och CS3 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Mexoz finns det Full verson av CS3? Jag har iaf CS2 och det funkar prima. Vädligt ledsen om det är OT men jag måste få veta. Är CS3 mkt bättre än CS2? Och är det värt att ladda hem trailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Du kan ju prova, det finns lite nya funktioner såsom Black and white funktionen och Smart filters. Mycket nytt i designväg också. Men prova du, du blir inte missnöjd iallafall :) För tillfället kan man bara använda det i 2 dagar (trial) men om du skickar ett pm så kan jag hjälpa dig fixa det 4-ever ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 CS2 är bäst, CS3 lär väl bli bättre när fullversionen kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 själv kör jag fortfarande med 7.0 sen några år tillbaka, men lär väl kanske byta till CS3 när det släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 laddar man ner eller köper man cs2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Finns 30-dagars trail sen måste du köpa det (om du vill vara laglig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 CS2 jag har, mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.