Cold Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Skulle vilja veta vad alla sitter framför plåtburken och gör :P Själv sitter jag framför SVT kl: 22:00 på måndagar :P Serien heter Supernatural .... De bästa filmerna jag har sett : DIRTY HANDZ 1 och 2 Alla ROCKY Filmerna STYLE WARZ 10 MINUTES DOOM TRIPLE X 1 och 2 KING KONG BOYZ N' DA HOOD Och sisst men inte minst THE DEPARTED :cool: Det var mina det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa serien: Prisonbreak Entourage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa serie: Den japanska animéserien Bleach :rolleyes: (nej, jag tänker inte sluta tjata om den) Bästa film vet jag inte, gillar många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa Serie: Killer Instinct/Special Unit 2 Bästa film: Star Wars, Lilo & Stitch är också bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa film: The Matrix, Some Kind Of Monster Bästa Serien: Vänner, Simpsons, The O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Mycket bra :D Jag glömde House :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa serien: South park!! Bästa filmen: Vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Bästa serie: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Serie: Simpsons eller nåt :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Serie: Prison Break & My Name is Earl Film: Pulp Fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Serie: MY name is Earl och Hem till midgår <3 Film: Typ starwars Die hard 1,2 och 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Serie: Viva la bam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.