Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ett tips när du är lvl 40+, du ska alltid ha två ställen att questa på samtidigt. Då levlar du snabbt som en nörd utan att behöva anstränga dig.

Anledningen till att du ska byta mellan två ställen sammtidigt är för att du ska göra klart quest, och att bara questa kräver tillslut att du ska vara högre lvl. Då är det bra med att ha ännu ett ställe med quests som är anpassade för din level att dinga nästa level på.

Skrivet

The Game Is About Finishing quest!

Alltså spelet går mest ut på att man ska questa, instancern a är ett bonus bara liksom.

Skrivet

öööh kör bg emellan åt och gör instancer o gör ALLA quests du kan utantill först ;)

Battleground? det segar ju bara ner tiden endå mera. Men ska Questa , Grinda, Instances.

Skrivet
Battleground? det segar ju bara ner tiden endå mera. Men ska Questa , Grinda, Instances.
ja men asså om man kör lite bgs imellanåt så gör man inte bara quests asså så tar man enpaus typ från questandet så man inte blir för uttråkad pådet ;)
Skrivet

det finns ett jätte bra tipps att levla jättefort från lv 15-53, och det är att grinda (döda massor med enemys på smamma gång) jag tror det är på WoWguru.com eller något där det är en tråd om ställen som är bäst på att grind på viss level... dock är det SKITTRÅKIGT, gjorde det med min warrior alt, lv 15-29 på ca 10 timmar, (den är lv 33 nu, orka träna) men om du behöver hjälp med quests så gå in på Thottbot.com eller Alcazam.com (felstavat)

Skrivet

det finns ett jätte bra tipps att levla jättefort från lv 15-53, och det är att grinda (döda massor med enemys på smamma gång) jag tror det är på WoWguru.com eller något där det är en tråd om ställen som är bäst på att grind på viss level... dock är det SKITTRÅKIGT, gjorde det med min warrior alt, lv 15-29 på ca 10 timmar, (den är lv 33 nu, orka träna) men om du behöver hjälp med quests så gå in på Thottbot.com eller Alcazam.com (felstavat)

Det är mage som är bäst på AOE grinding.
Skrivet

www.wowhead.com är riktigt bra på quests och saker med. Men bäst på saker är garanterat thottbot.

Själv använder jag bara thottbot, men jag har en kompis som bara använder wowhead, och han levlar sjukt snabbt.

• Skapa ny...