Kurtstine Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Vilka kläder gillar hon? Har testat med kalsonger men det funkar int ._. Sen undrar jag när victim öppar oxå. (Spelar San Andreas till ps2) :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 victim öppnar när du kommer till andra ön tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 e victim en kläd affär? hittar ingen sådan iaf :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 aa victim är den näst dyraste tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 men jag hittar den inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 det finns en brevid dider sachs i Rodeo (LS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 kan du rita ut på en karta? xD om du har tid ^^ EDIT: skit i det, hittade ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Vilka kläder gillar hon? Har testat med kalsonger men det funkar int ._. Sen undrar jag när victim öppar oxå. (Spelar San Andreas till ps2) :meddum: Tjejen i Blueberry gillar inte muskler, hon vill att du ska vara normalbyggd, med lite fett. Har jag för mig iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 vart ligger bluoberry? ere vid körskolan? man ska typ ha över hälften fett typ ^^ fick springa j*vla massa till burgershot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 vart ligger bluoberry? ere vid körskolan? man ska typ ha över hälften fett typ ^^ fick springa j*vla massa till burgershot Blueberry är en liten öde-stad i nord västra Los Santos. Man gör ett uppdrag där för Catalina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 haha okej ^^ du e jag lite vilse ^^ viktim hittade jag bara i 3:de staden, sf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 "Vicitim" öppnas när du kommer till Las Venturas! En ny klädaffär öppnas för varje ny stad du kommer till! (Badlans och Desert, alltså skogen och öknen räknas inte!) I Los Santos så finns "Binco", "Sub Urban" och "Pro-Laps"! När du kommer till San Fierro öppnas "Zip"! När du kommer till Las Venturas öppnas "Vicitim" och när du kommer till Los Santos 2 öppnas "Didier Sachs". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg