Kexx3 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag satte igång datorn och helt plötsligt så ville inte wowet starta. Det kom upp att det inte fanns tillräckligt med ledigt minne på datorn för att köra,men det har ju alltid funkat. Jag körde ju i morse,och jag har inte gjort något särskilt med datorn sen dess. Hoppas att någon här vet hur jag ska göra,jag är tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Har fått ett liknande felmeddelande. för mig funkade det att bara starta om datorn och sen funka allt som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Tyvärr funkar det inte för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 testa med att ta bort onödiga filer från datorn och söka efter virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Asså jag blir så j*vla förbannad på det där cp spelet. Jag har ju f*n inte gjort någonting,varför slutar det fungera helt plötsligt?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 den kanske måste ta ner en patch ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Men hur ska jag göra det när det vägrar att ens öppnas?! SNÄLLA HJÄLP MIG,JAG ÄR EN DATANÖRD I TRUBBEl ?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 har du prövat att ränsa datorn och virus sökt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg