TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag förstår inte rikigt vad man ska göra på punkt 8:a. Det står "move it" fast jag förstår inte vad dom menar med det. Någon som kan hjälpa mig förstå. Det är denna guiden: http://www.deviantart.com/deviation/29023721/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Det står att du ska "sedan, flytta din render till en ljusare struktur". Vet inte om det var rätt översättning men kanske någon hjälp =) Kanske att du ska flytta din render till ett ljusare ställe på bilden eller så. Tror iaf att det är så, stor sannolikhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Du NossLoad jag kan faktist engelska... Men jag fattar inte vad man ska göra rikigt... Liksom ska man bara använda "move tool". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tror han menar att du ska använda en ljusdel av rendern nånstans jag använder samma render som han så d e lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Altså du ska flytta lagret så ett ljust mönster ska vara på bilden, alltså inte så att "rendern själv" syns utan som i detta fallet att ett ljust mönster som ligger någonstans på rendern syns. Lite dålig förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Altså du ska flytta lagret så ett ljust mönster ska vara på bilden, alltså inte så att "rendern själv" syns utan som i detta fallet att ett ljust mönster som ligger någonstans på rendern syns. Lite dålig förklaring. Jag förstår lite men kan du kanske förtydliga lite, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Han menar att liksom tänk dig att rendern har en klo som e ljusare än rednern då ska bara koln synas och man behöver inte nödvändigtvis göra alla delar i en tut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.