Hoppa till innehåll

Frågor Angående Nätadapter


TheGetaway
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Självklart ska det fortfarande gå att köpa. Jag hittade mitt på webhallen. Checka där. Annars är det bara glo runt på nätet.

2. Går väl bra. Tror inte det spelar så stor roll vilken uppkoppling du har.

3. Kommer inte ihåg så bra men tror man får med en cdkey kanske. Men du får iaf med en internet cd, några kablar och själva Ethernetet.

4. Jag det är gratis. Det kostar bara när man köper den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

angående var man kan köpa den så har jag kollat på webhallen, inget där :/ men jag tackar så hemskt mycket för dem andra svaren. får kolla runt lite till o se om jag kan hitta den någonstans. :P

 

 

 

Playstation 2 10/100mbit Nätverksadapter

 

när det står så betyder det att man måste ha minst 10 mbits uppkoppling eller ? hittade en adapter btw. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope jag har 8Mbit funkar hur bra som hälst man behöver bara bredband, Man måste ställa in bredbandsleverantör å så men man kan välja att den ska söka automatiskt, Sen är det bara att starta spelet du ska köra sen välja dina inställningar sen är det bara att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

angående var man kan köpa den så har jag kollat på webhallen, inget där :/ men jag tackar så hemskt mycket för dem andra svaren. får kolla runt lite till o se om jag kan hitta den någonstans. :P

 

 

 

Playstation 2 10/100mbit Nätverksadapter

 

när det står så betyder det att man måste ha minst 10 mbits uppkoppling eller ?  hittade en adapter btw. :D

 

nej att den klarar upp till 100 mbit tror jag har glömt men jag kör 2.5 mbit med socom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...