khsl Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Hej min lärare sa mattman kunde tunna ur sitt blod emd hjälp av att drika för mkt vatten och sne att blodet blev för tunt så man dog stämmer dtea kan m,an dö av vattten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Det där med blodet vet jag inte om det stämmer. Men Japp, man kan dö av att dricka för mycket vatten. Och absolut börja må dåligt. Därför rasade väl endel när det var poppis bland unga tjejer att gå omkring med en vattenflaska hela dagen och dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog. Det hände för några veckor sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jo jag har för mig att jag läst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Någon som har en hemsida till den där killen som dog av vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Om jag inte minns fel så var det en tjej. Tror jag läste det på Aftonbladets hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Om jag inte minns fel så var det en tjej. Tror jag läste det på Aftonbladets hemsida oekj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog. Det hände för några veckor sen... usa är lite konstiga äta mest korvar/hamburgARE o.s.v och nu vatten dom borde veta bättre och nej jag har ingen sida till tjejen som dog av vatten skulle också vilja se det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Men oj :o Jag sökte på google, och kollade vad jag hittade. http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,978269,00.html Det är ju inte så svårt att använda google, eller? Man skriver bara i rutan i mitten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Tänk jag mindes rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara. Till och med sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.