Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej min lärare sa mattman kunde tunna ur sitt blod emd hjälp av att drika för mkt vatten och sne att blodet blev för tunt så man dog stämmer dtea kan m,an dö av vattten??

Skrivet

Det där med blodet vet jag inte om det stämmer. Men Japp, man kan dö av att dricka för mycket vatten. Och absolut börja må dåligt. Därför rasade väl endel när det var poppis bland unga tjejer att gå omkring med en vattenflaska hela dagen och dricka.

Skrivet

Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog.

Det hände för några veckor sen...

Skrivet

Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog.

Det hände för några veckor sen...

usa är lite konstiga äta mest korvar/hamburgARE o.s.v och nu vatten dom borde veta bättre och nej jag har ingen sida till tjejen som dog av vatten skulle också vilja se det :D
Skrivet

Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara.

Till och med sex?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...